Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kunderådgiver privat - EWII Kundeservice
Hver dag bestræber vi os på, at give alle kunder, der ringer eller skriver, den bedste hjælp og et smil på læben.
  • Vi rådgiver og hjælper

  • Vi smiler gennem telefonen

  • Vi giver letforståelige svar

  • Kundeservice

    70 55 55 55 ewii@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - fredag
    08:30 - 20:00
    Weekend og helligdage
    10:00 - 16:00
    24. og 31 dec.
    10:00 - 16:00
  • Teknisk Support internet

    70 55 55 56 teknisksupport@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - fredag
    08:30 - 20:00
    Weekend og helligdage
    10:00 - 16:00
    24. og 31. dec
    10:00 - 16:00
  • Teknisk Support opladning

    70 55 55 55 ladestander@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - fredag
    08:30 - 20:00
    Weekend og helligdage
    10:00 - 16:00
    24. og 31. dec
    10:00 - 16:00
  • Få hjælp til el

    Ofte stillede spørgsmål om el, skift af leverandør, priser, produkter, levering, regning, forbrug og mere.

    FAQ om el
  • Få hjælp til opladning

    Ofte stillede spørgsmål om opladning af elbilen, bestilling, priser, installation, serviceaftale, elrefusion, EWIIs opladnings-app og meget mere.

    FAQ om opladning
  • Få hjælp til internet

    Ofte stillede spørgsmål om internet, priser, router, produkter, bestilling, trådløst internet / wifi og mere.

    FAQ om internet
  • Få hjælp til vand

    Ofte stillede spørgsmål om vand, vandkvalitet, forbrug og mere.

    FAQ om vand
  • Få hjælp til varme

    Ofte stillede spørgsmål om varmepumper, priser, bestilling, forbrug, flytning, regning, fjernvarme og mere.

    FAQ om varme
En meget glad mand, der hopper i begejstring over EWII's priser fra analyseinstituttet Wilke som branchens bedste samlede kundeservice samt en pris for Årets Højdespringer.

Vi springer højt for at give dig en god kundeservice

Hvert år tager analyse- og konsulentvirksomheden Wilke temperaturen på kundeoplevelsen i over 300 virksomheder i 10 forskellige brancher. De samlede resultater præsenteres en gang årligt ved de såkaldte kundeserviceawards.

Vi er pavestolte over at have modtaget en pris igen i 2023 for "Årets højdespringer" - som betyder, at vi har forbedret os allermest af alle kundecentre. 

  • i 2023 kåret som "Årets højdespringer"
  • i 2022 kåret som "Branchens bedste samlede kundeservice"

Forbrugerrådet TÆNK vurderer EWIIs kundeservice i top

Også Forbrugerrådet TÆNK har undersøgt elselskaberne - og forbrugernes bedømmelse er klar. EWIIs kundeservice ligger i top blandt kunderne.

Det gør den blandt andet på baggrund af muligheden for bagudbetaling frem for acontobetaling.

Det kan du i selvbetjeningen

I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:

  1. Følge dit energiforbrug

    Med fjernaflæst måler kan du følge og sammenligne dit forbrug af el, vand og varme, år for år, måned for måned, dag for dag – og for el helt ned på timeniveau.
  2. Ændre dit elprodukt

    Du har mulighed for selv at ændre dit elprodukt, hvis du ønsker at skifte til en anden elaftale.
  3. Få indblik i dine regninger

    I selvbetjeningen er alle dine regninger og betalinger samlet ét sted. Du kan også downloade dem som en pdf.
  4. Opdatere dine oplysninger

    Du har mulighed for selv at opdatere dine kontaktoplysninger og ændre betalingsmetode.
  5. Opsæt forbrugsovervågning

    Du kan oprette forbrugsalarmer og -rapporter, så du kan følge med i dit forbrug og automatisk få besked, hvis dit forbrug pludselig ændrer sig.
Gå til selvbetjening

Har du fået lukket for strømmen?

Hvis du har fået lukket for strømmen, skal du kontakte din elleverandør for genåbning af din elforsyning.

Hvis EWII er din elleverandør, og du har fået lukket for strømmen, skal du kontakte vores inkasso afdeling på 73 63 30 80 inden for vores åbningstider.

Bemærk, at en genåbning først kan ske, når restancen og sikkerhedsstillelse er betalt til EWII samt når der er indgået en ny kontrakt om levering af el. Der vil efterfølgende blive faktureret lukke-og genåbningsomkostninger. For at genåbningen kan ske samme dag, skal der aftales genåbning senest kl. 10.30. Hvis genåbningen aftales efter dette tidspunkt, vil den finde sted den næstkommende hverdag. Det er desværre ikke muligt at få genåbnet i weekenden eller på helligdage. 

Bemærk venligst, at for at vi kan genåbne for din el, er det nødvendigt, du er til stede på adressen, når montøren kommer.

Vil du skifte elleverandør?

Det er ikke besværligt at skifte din leverandør af el. Disse oplysninger kan du med fordel have klar, når du bestiller el hos EWII:

  • Din adresse

  • Startdato
    Hvilken dato ønsker du at opstarte din nye elaftale? Du bør undersøge, om du har en bindingsaftale ved dit nuværende elselskab. Hvis du skifter elleverandør i forbindelse med en flytning, er det typisk den dag, du flytter ind.

  • Dit årlige elforbrug
    Tallet bruger vi til at beregne en pris til dig.


Ekstra punkter ved flytning

  • Aflæsning af elmåleren 
    Det er en god idé at aflæse elmåleren på den adresse, aftalen skal være. På den måde sikrer du, at du kun betaler for dit eget forbrug.

  • Dit aftagenummer eller kundenummer
    Vi kan hurtigere hjælpe dig, hvis du har enten dit aftage- eller kundernummer klar, hvis du vælger at kontakte os for at skifte leverandør af el. Du finder både aftagenummer og kundenummer på din elregning. Hvis du ikke kan finde det, kan vores kundeservice hjælpe dig.