Bestil en serviceaftale

Hvis din ladeboks opfylder vores vilkår, kan du bestille en serviceaftale til din ladeboks for 79 kr. pr. md. og til 0 kr. i oprettelse.

Sådan bestiller du en serviceaftale

Din serviceaftale hos EWII starter først, når du har fulgt trinene nedenfor, og vi har godkendt din anmodning i vores app EWII Opladning. 

  1. Opdater ladeboksen til nyeste version.
  2. Download EWII Opladning appen.
  3. Opret en brugerprofil med for- og efternavn, der matcher oplysningerne i din elaftale. Har du brug for hjælp, kan du se vores videoguide til oprettelse af bruger.
  4. Forbind din ladeboks med appen.
  5. Tilføj EWIIs serviceaftale under ”Abonnementer”. Se også vores videoguide til oprettelse af serviceaftale.

Når du har gennemført alle fem trin, modtager vi din anmodning. Vi behandler din anmodning inden for 48 timer, og når den er godkendt, kan din serviceaftale træde i kraft med det samme. Det månedlige abonnement på serviceaftalen bliver automatisk trukket via EWII Opladning appen.

OBS! Har du allerede en Monta-bruger? Brug blot samme loginoplysninger i EWII Opladning appen.

Har du allerede har en serviceaftale?

Før du tilføjer EWIIs serviceaftale i appen, skal du gøre følgende:

Opsig din nuværende serviceaftale
Kontakt din ladeoperatør og opsig din nuværende serviceaftale. Vær opmærksom på eventuelle bindingsperioder.

Bemærk: Hvis ovenstående ikke er på plads, kan vi desværre ikke behandle din anmodning.

Vilkår for serviceaftale hos EWII

  • Ladeboks skal være af mærkerne Zaptec, Autel MaxiCharger, Easee, Wallbox eller ABB.
  • Ladeboks skal have en indbygget elmåler.
  • Ladeboks må maks. være 3 år gammel.
  • Ladeboks skal være installeret af en autoriseret elinstallatør.
  • EWII skal være din elleverandør. Bestil el fra EWII.

Vigtigt: Har du allerede elafgiftsrefusion på din adresse, kan vi desværre ikke tilbyde yderligere refusion på opladning. Men du kan stadig få en serviceaftale hos EWII og nyde godt af vores hjælp og support.