Anmod om en serviceaftale
Din serviceaftale hos EWII kan først starte, når du har gennemført trinene nedenfor, og vi har godkendt din anmodning i appen EWII Opladning.
Gør din ladeboks klar:
Når du har gennemført alle 5 trin, modtager vi din anmodning
Kundeservice opretter dig i systemet og sender derefter to mails med de sidste trin, inden aftalen træder i kraft.
Vi behandler din anmodning inden for 48 timer, og når den er godkendt, aktiveres din serviceaftale. Dit abonnement trækkes automatisk via EWII Opladning-appen.
Herefter kan du logge ind og anmode om en serviceaftale med den samme bruger.
Har du allerede en Monta-bruger?
Så kan du nemt logge ind og anmode om en serviceaftale direkte fra din eksisterende konto..
Skifter du fra en anden serviceaftale?
Inden du tilføjer EWIIs serviceaftale i appen, skal du:
Vigtigt: Hvis din tidligere serviceaftale stadig er aktiv, kan vi desværre ikke behandle din anmodning.
til iPhone
Hent i App Storetil Android
Hent i Google PlayVigtigt: Har du allerede elafgiftsrefusion på din adresse, kan vi desværre ikke tilbyde yderligere refusion på opladning. Men du kan stadig få en serviceaftale hos EWII og nyde godt af vores hjælp og support.