EWIIs selvbetjening
I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:
Spørgsmål og svar om selvbetjeningen
Du finder din årsoversigt i selvbetjeningen under regninger, hvor du også har mulighed for at downloade den som en pdf.
Når du logger på selvbetjeningen, vil du under din profil kunne se dine produkter og aftaler. Her har du også mulighed for at downloade dine aftaler som en pdf, og skifte til et andet elprodukt, hvis du ønsker det.
Ja, det kan du godt. I selvbetjeningen er det muligt at tildele andre adgang til at administrere dit kundeforhold og give fuldmagt til, at andre må kontakte EWII på dine vegne.
I en periode skal du dog tildele adgang og fuldmagt i både den gamle og nye selvbetjening.
Hvis du bor i Trekantområdet er du automatisk tilmeldt vores SMS-service om driftsinfo, hvis dit nummer er offentligt tilgængeligt på f.eks. 118.dk eller Krak.
Er du ikke tilmeldt, eller får du ikke driftsinfo på SMS, så kan du tilmelde dig via nedenstående link.
Vi har i første omgang valgt, at selvbetjeningen ikke er tilgængelig som en app. Men du har mulighed for at føje ewii.dk og selvbetjeningen til din hjemmeskærm på mobiltelefonen. Så er den nem at tilgå, når du gerne vil følge dit forbrug.
Det er nemt at logge på, og det foregår ved at bruge MitID. Du logger på selvbetjeningen i øverste højre hjørne på ewii.dk. Første gang du logger ind, skal du også bruge kundenummer og pinkode, som du finder i øverste højre hjørne på din seneste regning.
Video
Video
Video
Video
Video
Video
Video
Video