Hvordan opsiger jeg mit abonne­ment?

Uanset om du har el eller internet hos EWII, så er der ingen binding på dit produkt. Det står dig derfor frit af ændre eller helt opsige din aftale.

Du skal flytte, og ønsker at opsige din elaftale fra EWII 

Hvis du alligevel skal have el på din nye adresse, er det nemmeste for dig at flytte dit el med dig. Vi sørger for både af- og tilmelding, så du ikke står uden el på din nye adresse. 

Meld flytning her

Du skal flytte, og ønsker at opsige dit internet fra EWII

Desværre kan vi ikke flytte dit internet fra en adresse til en anden, idet vi ikke kan garantere for levering af internet på din nye adresse.

Kan du få internet på din nye adresse, så ring til os på 70 55 55 55. Vi klarer flytningen for dig, så du kan komme på internettet på din nye adresse. 

Se, om du kan få internet på din nye adresse

Tilmeld dig NemKonto hvis du opsiger din aftale

Hvis du opsiger din aftale hos EWII, kan det være en god idé at tilmelde dig NemKonto. Så kan vi nemmere tilbagebetale eventuelt tilgodehavende til dig.

Du tilmelder dig NemKonto på selvbetjeningen

Du har fortrudt din bestilling, og vil annullere din aftale

Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb hos EWII. Du kan fortryde din køb hos EWII inden for de første 14 dage efter du har modtaget din kvittering for køb af produkt eller service. Dog skal du være opmærksom på, at du ved ønsket om levering af din elaftale inden for 14 dage efter din bestilling, frasiger dig retten til at gøre brug af fortrydelsesretten. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du ringe til os på 70 55 55 55 eller udfylde nedenstående formular.

Du vil have lukket eller helt have nedtaget din elmåler

Du bedes udfylde nedenstående formular. Så kontakter vi dig.

Du ønsker at opsige af anden grund?

Ring til os på 70 55 55 55, og så hjælper vi dig med at få opsagt dit abonnement. Du er også velkommen til at udfylde nedenstående formular.

Opsig dit internet

Angiv hvornår du ønsker at din bredbåndsaftale hos EWII skal ophøre.

Opsig din elaftale

Skifter du leverandør, skal du ikke opsige din elaftale hos os. Du skal blot tage kontakt til din nye leverandør af el. Når den nye elleverandør gennemfører leverandørskiftet, ophører din aftale hos os automatisk.

 

Ønsker du at opsige din elaftale, fordi du flytter eller vil gøre brug af 14 dages fortrydelsesret, så udfyld venligst nedenstående.

 

Bemærk ved flytning kan du med fordel logge på vores selvbetjening, hvor vi har alle dine informationer gemt.

Årsag til opsigelse

Nedenstående skal kun udfyldes kun i forbindelse med flytning

OBS Fraflytningsdato kan tidligst være 7 hverdage fra dags dato.

 

Bor du til leje? Så er din fraflytningsdato den sidste dag, du hæfter for husleje.

Har du solgt din bolig? Så er din fraflytningsdato den dag, I overdrager boligen.

Hvis din fraflytning drejer sig om et ejerskifte, vil vi gerne have oplyst navn og telefonnummer på ny ejer i kommentarfeltet ovenfor. Hvis du ikke kender dette, vil vi gerne vide, hvilken ejendomsmægler der håndterer sagen. På forhånd tak.

Vær' opmærksom på, at du skal tage kontakt til din nye leverandør af el, hvis opsigelsen skyldes skifte af elleverandør. 

Hvad sker der, efter jeg har udfyldt formularen

Uanset om du har opsagt din aftale grundet fraflytning eller leverandørskifte, kan du forvente en slutopgørelse bliver tilsendt inden for typisk 4-6 uger. Dog kan der gå længere tid ved leverandørskifte, da skiftet til ny leverandør skal være gennemført, inden vi kan udarbejde opgørelsen.

Ingen binding - dog en opsigselsfrist

Med ingen binding er du som udgangspunkt ikke bundet til din elaftale eller internetabonnement hos EWII. Du kan altså frit ændre eller helt frasige dig din aftale med EWII. Opsigelsesfrister er

Internet: 1 måned
El: Løbende måned + 1 måned