Tilknyt MobilePay betaling i selvbetjeningen
I "Trin 1" viser vi først, hvordan du tilføjer en konto i din MobilePay app. Imellem trin 1 og 2 forklarer vi også, hvad du skal gøre, hvis du i dag allerede har en MobilePay betalingsaftale med EWII. "Trin 2" viser til sidst, hvordan du ændrer din betalingsmetode i vores selvbetjening.
Inden du går i gang, så er det en forudsætning, at du er tilmeldt digitale beskeder hos EWII for at kunne benytte MobilePay, som betalingsløsning. Læs mere om digitale beskeder.
Med en MobilePay betalingsaftale slipper du for at betale gebyr, og følger du guiden nedenfor, kan du let tilføje en konto, eksempelvis din budgetkonto. Du slipper for at flytte penge mellem dine konti, og du minimerer samtidig sandsynligheden for, at din betaling fejler. Det gør du, fordi betalingen nu kan ske over din konto og ikke dit kort, som før har været standardløsningen hos MobilePay.
Følg de 4 skridt eller se gennemgangen i videoen lige nedenfor. Fortsæt herefter til næste trin.
VIDEO
Du kan se aftalen i MobilePay appen. Tryk på 'Menu' i nederste højre hjørne og vælg 'Betalingsaftaler'. Vælg din betalingsaftale med EWII og tryk derefter på 'Oversigt'. I bunden kan du under 'Din betaling' se det kort, som du benytter til betaling i dag. Klik, hvor du ser dine kortoplysninger og du kan nu i stedet vælge din konto som betaling.
Når du har tilføjet din konto i MobilePay appen, skal du ind på selvbetjeningen og skifte din betalingsmetode. Husk, at du skal skifte ved hvert enkelt produkt, du har.
Du kan også vælge at se vores guide på videoen nedenfor.
Video