Forstå din regning
Vi har lavet nogle eksempler på de regninger, du kan modtage fra EWII. I eksemplerne nedenfor forklarer vi de enkelte udtryk og informationer på regningerne.
Vi ønsker at gøre det så nemt som muligt for dig at betale dine regninger og undgå rykkergebyr.
Har du spørgsmål til din regning, kan du altid kontakte Kundeservice på 70 55 55 55.
Eksempel på regning for el, internet, vand og fjernvarme
Eksempel på regning for varmepumpe med forklaring
Er du i tvivl om, hvilken type kontrakt du har, kan du se det i din varmepumpe kontrakt.
Se også guiden: Sådan aflæser du dit varmeforbrug til din varmepumpe
Eksempel på regning for fjernvarme abonnement
Se eksempel på en regning for fjernvarme på abonnement - hent pdf
I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:
Hos EWII kan du vælge mellem 4 betalingsmetoder - 2 er uden gebyr.
Regning
På selvbetjeningen kan du se dine regninger og årsopgørelser samt dit kontoudtog. Du kan også følge dit forbrug af el, vand og varme.
Du logger nemt ind med MitID. Første gang du logger ind, skal du også bruge kundenummer og pinkode, som du finder i øverste højre hjørne på din seneste regning.
Har du solceller registreret med nettoafregning, kan du finde en uddybende forklaring til din opgørelse her. Eventuelle udbetalinger foretages af din produktionselleverandør.
Du har sikkert prøvet det. Strømmen går, der er ingen vand i vandhanen, eller det varme vand til brusebadet forsvinder pludseligt.
Disse oplevelser er uundgåelige - men med SMS-Service får du direkte besked på din mobil, når det sker.
Du vil kun modtage driftsinfo på dine forsyningsarter.
Her kan du tilmelde dritfsinfo: