Forstå din regning

Din regning skal være overskuelig og let at forstå.

Vi har lavet nogle eksempler på de regninger, du kan modtage fra EWII. I eksemplerne nedenfor forklarer vi de enkelte udtryk og informationer på regningerne.

Vi ønsker at gøre det så nemt som muligt for dig at betale dine regninger og undgå rykkergebyr.

Har du spørgsmål til din regning, kan du altid kontakte Kundeservice på 70 55 55 55.

Eksempel på regning for varmepumpe med forklaring

  • Månedlig regning (EWII kontrakt) - hent pdf
  • Årsopgørelse (EWII kontrakt) - hent pdf

  • Månedlig regning (FyrFyret kontrakt) - hent pdf
  • Årsopgørelse (FyrFyret kontrakt) - hent pdf

Er du i tvivl om, hvilken type kontrakt du har, kan du se det i din varmepumpe kontrakt. 

Se også guiden: Sådan aflæser du dit varmeforbrug til din varmepumpe

 

Eksempel på regning for fjernvarme abonnement

Se eksempel på en regning for fjernvarme på abonnement - hent pdf

Det kan du i selvbetjeningen

I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:

  1. Følge dit energiforbrug

    Med fjernaflæst måler kan du følge og sammenligne dit forbrug af el, vand og varme, år for år, måned for måned, dag for dag – og for el helt ned på timeniveau.
  2. Ændre dit elprodukt

    Du har mulighed for selv at ændre dit elprodukt, hvis du ønsker at skifte til en anden elaftale.
  3. Få indblik i dine regninger

    I selvbetjeningen er alle dine regninger og betalinger samlet ét sted. Du kan også downloade dem som en pdf.
  4. Opdatere dine oplysninger

    Du har mulighed for selv at opdatere dine kontaktoplysninger og ændre betalingsmetode.
  5. Opsæt forbrugsovervågning

    Du kan oprette forbrugsalarmer og -rapporter, så du kan følge med i dit forbrug og automatisk få besked, hvis dit forbrug pludselig ændrer sig.
Gå til selvbetjening
Telefon og kreditkort i hånden. Forklaring på forskel af forfalden og ikke forfalden saldo

Undgå betalingsgebyr

Det er nemt og hurtigt at opnå gebyrfri betaling via 3 nemme skridt i selvbetjeningen.

Se mere om gebyrfrihed

Sådan kan du betale din regning

Hos EWII kan du vælge mellem 4 betalingsmetoder - 2 er uden gebyr.

  1. MobilePay

    0,00 kr. i gebyr ved automatisk betaling.
  2. Betalingskort

    0,00 kr. i gebyr ved automatisk betaling.
  3. Betalingsservice

    6,50 kr. i gebyr pr. regning.
  4. Girokort

    49,00 kr. inkl. moms i gebyr pr. regning.

Regning

På selvbetjeningen kan du se dine regninger og årsopgørelser samt dit kontoudtog. Du kan også følge dit forbrug af el, vand og varme.

Du logger nemt ind med MitID. Første gang du logger ind, skal du også bruge kundenummer og pinkode, som du finder i øverste højre hjørne på din seneste regning.

Gå til selvbetjeningen

Har du solceller registreret med nettoafregning, kan du finde en uddybende forklaring til din opgørelse her. Eventuelle udbetalinger foretages af din produktionselleverandør.

Få driftsinfo direkte på SMS

Du har sikkert prøvet det. Strømmen går, der er ingen vand i vandhanen, eller det varme vand til brusebadet forsvinder pludseligt.

Disse oplevelser er uundgåelige - men med SMS-Service får du direkte besked på din mobil, når det sker. 

Du vil kun modtage driftsinfo på dine forsyningsarter. 

Her kan du tilmelde dritfsinfo:

  • TREFOR A/S forsyner med vand og varme i Trekantområdet
  • TREFOR El-net forsyner med el i Trekantområdet
  • TREFOR El-net forsyner med el på Bornholm

Tilmeld dig SMS-Service