Hos EWII har vi mange glade og tilfredse kunder med internet rundt om i landet. Derfor tør vi også godt give dig en tilfredshedsgaranti på dit internet leveret af EWII.
Vi vil altid gøre vores bedste for at hjælpe dig, så du får den bedst mulige oplevelse med dit internet. Er det ikke muligt at forbedre din oplevelse med dit internet, så du bliver 100% tilfreds, refunderer vi første måneds abonnement eks. forsendelse og eventuelle tilvalg.
For at gøre brug af tilfredshedsgarantien, skal du indenfor de første 30 dage efter aktivering af dit abonnement, ringe til Teknisk Support på 70 55 55 56 og forklare, hvorfor du ikke er 100% tilfreds med dit internet.
Se, hvor hurtigt internet du kan få fra EWII
Hos EWII får du:
Med internet fra EWII får du en række fordele, som du ikke får andre steder.
-
Ingen binding
Hvis ikke stabilt internet er dig alligevel, kan du altid opsige dit abonnement med 1 måneds varsel - uden gebyr. -
Tilfredshedsgaranti
Er du ikke 100 % tilfreds indenfor de første 30 dage, refunderer vi dig første måneds abonnement. Det kalder vi 100 % tilfredshedsgaranti. -
Gratis oprettelse
Hos os betaler du ikke for oprettelse af dit abonnement. Du kan også frit op- og nedgradere din hastighed uden gebyr.
Surf trygt på nettet med en sikkerhedspakke
Med vores prisvindende sikkerhedspakke kan hele familien trygt færdes på internettet. Sikkerhedspakken er inkluderet i abonnementet på flere af vores hastigheder og indeholder bl.a.:
✓ Antivirus
✓ Antispam
✓ Safepay
✓ Diskret forældrekontrol
✓ Dansk support
Godt at vide om tilfredshedsgarantien
Tilfredshedsgarantien er gældende 30 dage efter aktivering af dit abonnement. Du gør brug af tilfredshedsgarantien ved at ringe til Teknisk Support på 70 55 55 56 og forklare, hvorfor du ikke er tilfreds.
Vi tilbyder dig hjælp og vejledning, så du forhåbentlig bliver 100% tilfreds med dit internet. Hvis ikke, refunderer vi første måneds abonnement, eks. forsendelse og eventuelle tilvalg.
Du skal ringe til Teknisk Support på 70 55 55 56 indenfor de første 30 dage efter aktiveringen af dit internet og forklare, hvorfor du ikke er tilfreds.
Vi vil gøre hvad vi kan for at forbedre din oplevelse med dit internet og afhjælpe din utilfredshed, men det er naturligvis op til dig, om du ønsker at tage imod vores hjælp og rådgivning.
Er du ikke 100% tilfreds, refunderer vi udgiften til første måneds abonnement på dit internet, eks. forsendelse og eventuelle tilvalg.