Ny og moderne selvbetjening
Vi har givet selvbetjeningen et moderne udseende, så den ligner ewii.dk. Faktisk vil du opleve, at selvbetjeningen ligger på hjemmesiden – og at du ikke forlader ewii.dk, når du logger på.
Videoguide
Videoguide
Video
Video
Spørgsmål og svar om selvbetjeningen
For at få adgang skal du oprette et login. Når du opretter et login, skal du indtaste kundenummer og pinkode fra din regning. Det fungerer som din adgangsbillet til hele din virksomhed. Dvs. hvis din virksomhed har 5 kundenumre hos EWII, skal du kun indtaste kundenummer og pinkode for det ene af kundenumrene, herefter får du automatisk adgang til de andre.
Et kundenummer er et kundeforhold mellem dig og EWII. Til et kundenummer er der tilknyttet en række installationer, som du bliver afregnet for. En installation kan både være på el, vand og varme. En virksomhed kan have flere kundenumre.
I selvbetjeningen defineres en virksomhed som et CVR-nummer og underliggende kundenumre.
Ja. Det kræver at din kollega opretter et login, og knytter en af virksomhedens kundenumre til dette login. Kundenummer og pinkode kan findes på jeres regning.
Vi har i første omgang valgt, at selvbetjeningen ikke er tilgængelig som en app. Men du har mulighed for at føje ewii.dk og selvbetjeningen til din hjemmeskærm på mobiltelefonen. Så er den nem at tilgå, når du gerne vil følge dit forbrug.